Slide background

Sprawdź ofertę

Gadżety reklamowe

Upominek spełnia swoje funkcje reklamowe, kiedy jest spersonalizowany. Logotyp wykonany na gadżecie reklamowym gwarantuje trwałą i skuteczną reklamę na lata!

Polecamy gadżety reklamowe z indywidualnym nadrukiem

  • Długopisy i zestawy piśmienne
  • Długopisy metalowe
  • Długopisy plastikowe
  • Kredki i ołówki
  • Pióra wieczne i kulkowe
  • Zakreślacze i flamastry
  • Teczki, notatniki i artykuły biurowe
  • Akcesoria biurowe
  • Etui na długopisy i wizytówki
  • Notatniki i notesy
  • Piórniki
  • Stojaki biurkowe
  • Teczki na dokumenty
  • Pamięci USB
  • Akcesoria do komputerów
  • Akcesoria do telefonów
  • Zegarki i smartwatche
  • Zegary biurkowe i ścienne
  • Latarki, zapalniczki i narzędzia
  • Akcesoria samochodowe
  • Latarki i lampki
  • Miarki i taśmy miernicze
  • Narzędzia
  • Noże i scyzoryki
  • Zapalniczki
  • Breloki
  • Parasole
  • Balony
  • Maskotki
  • Kubki termiczne, termosy, bidony
  • Odzież z nadrukiem
  • Czapki
  • Koszulki
  • Bluzy
  • Polary
  • Kurtki
  • Torby ekologiczne, reklamówki
  • Upominki ze skóry
  • Portfele
  • Etui
  • Breloki
  • Kosmetyczki
  • Teczki
  • Paski
  • Piersiówki
  • Kalendarze
  • Gadżety okolicznościowe
  • Akcesoria kuchenne
  • Akcesoria łazienkowe
  • Bilonownice
  • Maty, podkładki,
  • Tace
  • Materiały posprzedażowe
  • Produkty VIP na indywidualne zlecenie

…oraz wiele innych.

 

Logotyp  można nanieść na wszelkiego rodzaju materiałach takich jak: plastik, metal, drewno, guma, tkaniny, szkło itp.

Metody nadruku na gadżetach reklamowych

Doming – naklejki 3D

Doming (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która dodaje kolorom wyrazistości i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

Druk UV

Druk UV to bezdotykowa metoda znakowania, która polega na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu – dzięki temu jakość wykonania jest niemal fotograficzna. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk jest utwardzany pod wpływem światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne.

Grawer laserowy

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowanie komputerowe pozwala precyzyjnie usunąć materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. To trwała, precyzyjna oraz efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, jak również na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot.

Haft komputerowy

Haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Następca ręcznego haftu – haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.

Zalety haftu komputerowego:

  • Trwałość – haft komputerowy jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go m.in. prać i prasować
  • Dokładność i precyzja – dzięki nim haft komputerowy cechuje wysoka powtarzalność wykonywanych logotypów
  • Estetyka – nasze maszyny pozwalają na haftowanie wielobarwnych, skomplikowanych wzorów
  • Szerokie zastosowanieza pomocą haftu komputerowego można znakować czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych

Kalka ceramiczna

Znakowanie za pomocą kalki ceramicznej polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu (np. kubka). Następnie zostaje ona wypalona w temperaturze 800°C, dzięki czemu otrzymany produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz trwałość.

Zalety kalki ceramicznej:

  • Nadruki wielokolorowe – możliwość wykonania nadruków wielokolorowych o bardzo dobrej jakości i czystości krawędzi (kolory są dobierane według wzornika Pantone)
  • Trwałośćkalką ceramiczna charakteryzują się niezwykłą trwałością oraz odpornością na ścieranie, dlatego przedmioty oznakowane tą techniką można myć w zmywarkach
  • Formanowoczesny design ceramiki idealnie komponujący się z wysokiej jakości nadrukiem gwarantuje zaspokojenie potrzeb estetycznych nawet najbardziej wymagających użytkowników

Sitodruk

To technika druku, w której formą drukową jest szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Sitodruk może być stosowany na wielu typach produktów z tkanin, bawełny, dzianiny a także tworzywach sztucznych czy drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana zarówno odzież, torby, parasole, czapki, jak i gadżety plastikowe, drewniane oraz skórzane.

Zalety sitodruku:

  • Szerokie zastosowanie – sitodruk jest stosowany na wielu typach materiałów np.: bawełna, dzianiny, tworzywa sztuczne, drewno
  • Trwałośćw technice sitodruku stosujemy bardzo wytrzymałe farby drukarskie – są odporne m.in. na wilgoć, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, pranie
  • Nasycenie kolorów – w sitodruku stosuje się dużą ilość farby, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw
  • Cenatechnologia atrakcyjna cenowo zarówno przy znakowaniu pojedynczych egzemplarzy, jak i w przypadku całych serii
  • Uniwersalność – sitodruk może być wykonywany zarówno na powierzchniach płaskich, jak i cylindrycznych.

 

Sitodruk na tekstyliach

Automatyczny druk wielokolorowy wykonywany na tekstyliach przy pomocy profesjonalnej karuzeli. Nadruki nanoszone są na wszelkiego rodzaju odzieży reklamowej (t-shirty, koszulki polo, bluzy) i torbach bawełnianych.

Sublimacja

Technologia znakowania artykułów reklamowych stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach np. czapki, koszulki itp. Dany logotyp bądź inskrypcję należy najpierw wydrukować na specjalnym nośniku przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść go na powierzchnię przedmiotu za pomocą specjalnej prasy. W ten sposób naniesione logo jest trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Metodą sublimacji znakujemy na jasnych powierzchniach.

Tampodruk

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany artykuł reklamowy. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem.

Zalety tampodruku:

  • Uniwersalność – stosowanie tamponów o różnym kształcie umożliwia znakowanie także nierównych i nieregularnych powierzchni
  • Szerokie zastosowanie – dzięki dobraniu odpowiedniej farby jesteśmy w stanie drukować na wielu podłożach m.in.: tworzywach sztucznych, szkle, plastiku, metalu i drewnie
  • Szybkośćze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień
  • Dokładność i precyzja – tampodruk idealnie sprawdza się przy znakowaniu niewielkich przedmiotów np. długopisów, breloków, linijek, ponieważ logotypy pomimo małych rozmiarów pozostają bardzo dokładne i czytelne
  • Cena – niska cena tampodruku sprawia, że jest to bardzo popularna metoda znakowania, wykorzystywana zarówno przy niewielkich, jak i dużych nakładach

Termotransfer

Termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150 °C.

Tłoczenie

Technika znakowania polegająca na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczenie wykonywane jest zazwyczaj na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych, bądź skóropodobnych, a także tekturze i tworzywach. Tłoczenie można wykonać na sucho – odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. „color stamping” – najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym.

 

Host: dkprint.pl
Użytkownik: pliki@dkprint.pl
Hasło: W celu uzyskania hasła proszę wysłać e-mail na adres biuro@dkprint.pl

507 549 020

biuro@dkprint.pl